tiistai 28. helmikuuta 2012

Viikko 9

Lähetin kortin täältä Härmästä, jossa näkyi uimahallista kuva, ja siellä ne aurinkotuolit ovat uimahallin hiekkarannalta. Täällä on ollut tosi kivaa! Olen saanut uusia kavereita Veronikan, ja Riinan. Olen uinut palon ja täällä on aina jotain ohjelmaa niin olen pelannut sählyä ja jotain palloleikkejä. Olen leikkinyt kavereiden kanssa. Olen ostanut myös karkkia. En odota yhtään lähtöä tai ihan vähän koska täällä on ollut nin kivaa. Ekana päivänä ei ollut niin kivaa kun ei ollut kavereita mutta keksi silloinkin tekemstä. Olen tehnyt läksyjä myös. Ulkona on paljon lunta ja tuossa hotleein ymrillä on vähän puita. Mutta tuosa näkyy myös latoja, mäkiä täällä ei ole mutta pulkkamäkiä on. Pihalla on hiihtolatu jsa voi käydä hiihtämässä. Ulkona on semmoinen Areena jossa juoksurata ja pelataan pallopelejä.

1 kommentti:

  1. Voi että, Viola, sinulla on varmasti mahtavaa. Me täällä raadamme hiki hatussa kokeiden ja koulutehtävien kanssa, mutta onneksi pääsemme kolmen päivän jälkeen hiihtolomalle!
    Hiihtoloman jälkeen tapaamme, ja silloin pääsemme jo tiistaina LEIRIKOULUUN!

    VastaaPoista